Support 

Quality of Service... 

LogicQ biedt een ICT support service voor haar klanten voor een breed spectrum van expertise gebieden. Als multi-disciplinaire consultancy organisatie bieden wij ondersteuning op bijvoorbeeld Networks, Software, Applications, Security vanuit meerdere technology partners. 

Incidentele support

LogicQ neemt uw support in behandeling na ontvangst van onderstaande aanvraag. Wij nemen contact met u op en bespreken de best passende contract optie die wij kunnen bieden bij uw vraag. 

Ook kunt u direct een optie kiezen in de on-line winkel en alvast bestellen om het proces te versnellen. Vul dan evengoed onderstaand formulier in en vermeld dit voor onze helpdesk. 

Meer over het bestellen

Managed Services

LogicQ biedt standaard haar klanten de BMS optie, wat staat voor de "Basic Management Service". Wij vinden het belangrijk dat de basis van onze zakelijke relatie is het leveren van een doorlopende service vanaf de eerste gegunde opdracht.

Een project is vaak de start van onze managed service. Het volgende project maakt daar vervolgens deel van uit. In het kader van "Continuous Development" zal dit ook deel uitmaken van BMS service evenals uitbreiding van naar andere delen van ons portfolio.  

Remote Support 

Telefoon heeft het voordeel om elkaar snel te spreken, maar is beperkt als het gaat om elkaar te begrijpen. Daarom hebben we verschillende mogelijkheden voor "Remote Support"  via een online meeting mogelijkheden, waarmee we elkaar kunnen zien.

Bovendien kunnen het scherm kunnen delen en/of controle kunnen nemen over bijvoorbeeld applicatie, computer of server.  We gebruiken primair de mogelijkheden van een Jitsi die u hieronder vindt.

LogicQ Service Jitsi Link

Support aanvraag

Managed Services & ondersteuning

Multi channel support 

LogicQ heeft meerdere manieren om support te verlenen en dat kan met worden gemeld op verschillende manieren:

  • Email:  vul onderstaand formulier in

  • Telefoon: support nummer in Contract

    • (anders algemeen: 020 8802282 )

  • Mattermost: Voor contracthouders

  • Qdoo support: Voor contracthouders

Let op dat wij voor het verlenen een contractuele basis verlangen die de het bereik van de ondersteuning definieert. Mocht dat nog niet zijn gedaan kan dat nu nog direct geregeld worden met 1 van de onderstaande support opties. 

Contract & voorwaarden

LogicQ biedt voor verschillende van haar activiteiten managed services. Er zijn ook twee "strippenkaart" mogelijkheden. Deze vindt je onderstaand en biedt standaard : 

  • 8x5 ondersteuning gedurende kantooruren

  • Remote Support op basis van "best effort" 

  • Direct telefonisch en/of video contact

  • Doorschakeling 2de lijns experts (meerprijs) 

LogicQ support overeenkomsten hebben een looptijd van minimaal één jaar. Deze overeenkomst start altijd met  de maandelijkse BMS - Basic Management Support - waarna de elementen van de service worden gedefinieerd. De voorwaarden kunnen per situatie verschillen en specifiek voor de klant worden gedefinieerd. 

Support opties 

Direct helpdesk support

4 slots van ~20 minuten 

120,00

Nu bestellen en direct aan de slag...
  • 8x5 ondersteuning gedurende kantooruren
  • Remote Support op basis van "best effort" 
  • Direct telefonisch en/of video contact
  • Doorschakeling 2de lijns experts (meerprijs) 

Support strippenkaart

12 slots van ~20 minuten

€  320 .00

Handig om ook on-site support te krijgen...
  • 8x5 ondersteuning gedurende kantooruren
  • Remote Support op basis van "best effort" 
  • Direct telefonisch en/of video contact
  • Bezoek 2de lijns experts mogelijk  

Basic Managed Service

onderdeel van alle LogicQ services 

vanaf €  90 .00

per maand, incl. 1 uur 
  • 8x5 ondersteuning gedurende kantooruren
  • Remote Support op basis van "best effort" 
  • Direct telefonisch en/of video contact
  • Klant specifieke 2de lijns SLA mogelijk  
Back to Top