XPRTLAB

De verbinding tussen alle bedrijfsafdelingen goed georganiseerd in één complete alles-in-één aanbieder van bedrijfssoftware platform

Odoo - Voorbeeld 2 voor drie kolommen

Versie 16 is uit

Odoo - Voorbeeld 2 voor drie kolommen

Nog sneller - nog mooier

Odoo - Voorbeeld 2 voor drie kolommen

Alles voor 1 prijs

Voorafgaand aan de tweede Vision & Strategy Keynote van Fabien Pinckaers - CEO & Founder Odoo op donderdag 13 oktober werd een Video getoond en onderstaande tekst mee gegeven die Odoo software organisatie in dit tijdsgewicht goed samenvat. Te veel organisaties worden gehinderd door de complexiteit en kosten van de software keuzes uit het verleden.

Door hoe velen apps van diverse vendors leiden tot een enorm veel extra kosten, verdeelde verantwoordelijkheid, gebrekkige onderlinge integratie en hoge consultancy en support kosten. Hij toonde eenvoudig aan dat al deze Single cloud solutions in vergelijking met Odoo functionaliteit leidt tot een maandprijs van honderden euro's per medewerker. 

Daarom vond Odoo voor versie 16 het juiste moment om de Odoo prijzen sterk vereenvoudigde en enorm veel extra waarde toe te voegen, zodat alle organisaties hun digital journey kunnen realiseren met het Odoo. LogicQ helpt hierbij en dan ook deel van de Vibrant Community.  



Odoo mantra:
"What does it take to disrupt an industry? - What does it take to disrupt the software industry, an industry growing and evolving so quickly - Time?  - Money?  - Is it innovation? - Is it a great product? - Does it take blunt recklessness or careful consideration?  - What about having vision passion and dedication? - WHAT ABOUT BREAKING THE RULES ? 
 It takes all of that, but above all it takes a Vibrant Community - a community of dedicated and creative people a community, with unparalleled ingenuity and efficiency from Manufacturing Industries to Service Industries from Field Services to Accounting Firms - from Retail to e-Commerce from NGOs to Education - from Small companies to Large corporations - we move mountains - make Odoo's unique passionate community - Millions of Open Source developers, partners and users working together towards a common goal making companies a better place one APP at a time
This is how we improve everyone's work life - This is how we give people the tools to do more in less time - This is how we as a community disrupt Industries." 

Fabien Pinckaers - CEO & Founder Odoo

Odoo application platform is meest complete Open Source business solutions voor CRM, ERP, HRM, Document Management, Signing en nog veel meer en is 
ontwikkeld om de gebruiker een probleemloze werkervaring te verzekeren!

Soepel en gebruiksvriendelijk


 
 
Odoo afbeelding en tekstblok

Bekijk meer Odoo op YouTube...

Odoo biedt een tal van applicaties, een collectie van bedrijfstoepassingen, die uw bedrijfsprocessen automatiseren: het maken van een website, webshop tot productie, voorraad, leadgeneratie & afhandeling.

Elk onderdeel van uw onderneming wordt gerepresenteerd in een volledig geïntegreerde applicatie. De applicaties zijn zeer modulair. Zij kunnen dus volledig gevormd worden naar uw wens of behoefte. Tevens zijn de applicaties zo ontwikkeld dat deze probleemloos gecombineerd met elkaar kunnen worden.


Verkoop
Marketing
Onderteken
Website
Boekhouding
CRM
Voorraad
HR
Project
Kassa

... en veel meer.

Professionele bedrijfssoftware  - als Cloudoplossing of in eigen datacenters. 

Geschikt voor Start-ups, maar ook voor multinationals. 

Prijscalculatie is eenvoudig en super concurrerend...

One App

GRATIS

  • Alleen één app

  • unlimited users, on Odoo Online
  •  


  • Bestel

Standaard

19
.90
24,90 €  *
/ gebruiker / maand

    • Alle Apps

  • No custom development
  • Beperkte personalisering


Gepersonaliseerd

29
.90
37,40 €  *
/ gebruiker / maand

    • Alle Apps

    • On-premise / Odoo.sh
        • Odoo Studio
        • Meerdere Bedrijven
        • External API
        Bestel

Helder aanbod, voorspelbare IT kosten 

Al onze abonnementen bevatten ondersteuning, upgrades en bugfixes voor standaardapplicaties. U krijgt toegang tot onze ondersteuning via e-mail of livechat op odoo.com. Onze ondersteuningsteams zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag, 24/5, in het Engels en Frans.

Met het Standard Plan krijg je toegang tot onze schaalbare cloudinfrastructuur inclusief hosting, incrementele dagelijkse back-ups op twee continenten, e-mailintegratie, eersteklas beveiliging, 24/7 monitoring en een controlecentrum om je Odoo-omgeving te beheren.

Alles wat je nodig hebt met de beste gebruikerservaring.


Het open source model van Odoo heeft zijn community in staat gesteld om duizenden ontwikkelaars en business experts honderden apps te laten maken in slecht een paar jaar tijd.

Met zijn sterke technische fundering is het Odoo framework uniek. Zij biedt top kwaliteit qua bruikbaarheid die schaalt in alle apps.

Verbeteringen gemaakt op Odoo zullen automatisch toegepast worden op al Odoo zijn geïntegreerde apps. Op deze manier evolueert Odoo sneller dan welke andere oplossing ook.

Odoo • Tekst en afbeelding

Odoo integreert met bestaande systemen

Het beste alternatief voor de traditionele ERP-systemen.  

Veelal kent het bewerkstelligen van een soortgelijk systeem een lange implementatietijd & zal het een flinke investering vergen. Afhankelijk van de aard en behoefte van een organisatie kan zeer snel een werkende bedrijfsomgeving worden samengesteld & worden opgezet. Odoo is bijvoorbeeld een ideale applicatie voor Start-ups, maar kan ook worden ingezet bij beursgenoteerde multinationals.   

Ideale oplossing tegen lagere kosten

Odoo, dé modulair opgebouwde bedrijfsapplicatie die met je meegroeit! 

  Onze bedrijfsapplicatie is modulair opgebouwd. Dit kan doordat onze oplossing gebaseerd is op Odoo. Hierdoor kunnen we kiezen uit een groot aantal applicaties die afhankelijk van de kernactiviteit en naarmate de onderneming groeit, naar wens kunnen worden toegevoegd. Dit is hét startpunt voor de werkzaamheden naar de ideale oplossing die past bij jouw bedrijfsvoering!

Werk met LogicQ - Uw betrokken Odoo partner sinds versie 9

Odoo • Tekst en afbeelding

Data schonen & migratie

Vaak is het wenselijk om gegevens uit oude systemen (adressen, e-mailadressen, namen, bedrijven) te importeren in het nieuwe Odoo systeem. De beoordeling van de bruikbaarheid van de gegevens in de huidige systemen en applicaties gebeurt in deze projectfase.

Er zijn meerdere manieren om bestaande gegevens te importeren. Het importeren van gegevens is in principe vrij eenvoudig. Het is soms echter noodzakelijk om de verouderde gegevens te ontdubbelen, aan te vullen of te corrigeren.

Ook kan het noodzakelijk zijn om de beschikbare data opnieuw te structureren of naar standaard uitwisselingsformaten zoals Excel, CSV, txt of XML om te zetten. Het doel van de data definitie en migratie fase is: 

Odoo integreert met bestaande systemen

Het beste alternatief voor de traditionele ERP-systemen.  

Veelal kent het bewerkstelligen van een soortgelijk systeem een lange implementatietijd & zal het een flinke investering vergen. Afhankelijk van de aard en behoefte van een organisatie kan zeer snel een werkende bedrijfsomgeving worden samengesteld & worden opgezet. Odoo is bijvoorbeeld een ideale applicatie voor Start-ups, maar kan ook worden ingezet bij beursgenoteerde multinationals.   

Ideale oplossing tegen lagere kosten

Odoo, dé modulair opgebouwde bedrijfsapplicatie die met je meegroeit! 

  Onze bedrijfsapplicatie is modulair opgebouwd. Dit kan doordat onze oplossing gebaseerd is op Odoo. Hierdoor kunnen we kiezen uit een groot aantal applicaties die afhankelijk van de kernactiviteit en naarmate de onderneming groeit, naar wens kunnen worden toegevoegd. Dit is hét startpunt voor de werkzaamheden naar de ideale oplossing die past bij jouw bedrijfsvoering!

Stap 1

Bepalen welke huidige databronnen in gebruik zijn.

Stap 2

Definiëren welke gegevens geïmporteerd gaan worden.

Stap 3

Welke importformaten en methodiek we gaan voeren. 

Stap 4

Eventuele gegevens bewerking(en) die vereist zijn.

Uiteindelijk kunnen wij, na de 4 bovengenoemde stappen uitgevoerd te hebben, de huidige gegevens 'mappen' en deze in het nieuwe Odoo systeem toevoegen aan relevante velden. Tevens wordt er ook duidelijk of nieuwe velden dienen te worden aangemaakt. Het aantal werkdagen dat benodigd is voor de data analyse en de datamigratie verschilt van klant tot klant. De kwaliteit en de bruikbaarheid van de gegevens zelf blijft altijd een verantwoordelijkheid van de opdrachtgever.

Odoo, dé modulair opgebouwde bedrijfsapplicatie die met je meegroeit! 
  Onze bedrijfsapplicatie is modulair opgebouwd. Dit kan doordat onze oplossing gebaseerd is op Odoo. Hierdoor kunnen we kiezen uit een groot aantal applicaties die afhankelijk van de kernactiviteit en naarmate de onderneming groeit, naar wens kunnen worden toegevoegd. Dit is hét startpunt voor de werkzaamheden naar de ideale oplossing die past bij jouw bedrijfsvoering!

Advies op maat
Jouw onderneming is uniek. Zowel in zijn processen als in de  werkzaamheden. Wij vinden het belangrijk om je een advies te geven die zowel bij jouw als je onderneming past.

Modulair
Je hoeft niet meteen voor alle applicaties te kiezen die beschikbaar zijn. Odoo is modulair. Extra applicaties kan je toevoegen naarmate je onderneming daar behoefte aan heeft.

Lagere kosten
Odoo's licenties zijn, in vergelijking met dergelijke aanbieders, zeer scherp geprijsd. Tevens hoef je geen hardware aan te schaffen voor de database. Deze kan gratis worden gehost bij Odoo.

Ideale oplossing
Wij gaan al te graag met jou op zoek naar de ideale oplossing voor jouw onderneming; Een volwaardige implementatie door ons uitgevoerd of door deel te nemen in onze workshops.

XPRTLab Odoo biedt de ideale oplossing tegen lagere kosten

Business & Software